Overheid in Flevoland

Gemeente Almere (Flevoland)

Pagina 1 van 8 (74 resultaten)

Dhr. Hans Wormer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2014 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, BelastingenToelichting: Hoofd van de afdeling Basisregistratie Personen en Belastingen.

Dhr. Jan Dirk Pruim

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2002 (16 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Almere.Werkzaamheden bij de Overheid:
Jan Dirk Pruim is raadsgriffier van de gemeenteraad in Horst aan de Maas. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Almere en de raadscommissies. Jan Dirk Pruim is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.


Mevr. Lydia Putter

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2010 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Lydia Putter is projectmanager (Dienst Stedelijke Ontwikkeling) bij de gemeente Almere.

Dhr. Henk-Jan Bodewitz

Functie: DirecteurIn dienst sinds: november 2011 (6 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Henk Jan Bodewitz is concerncontroller en Directeur van de Stafdienst Bestuurszaken, gemeente Almere. 

Van 2008 tot 2010 was Henk-Jan Bodewitz afdelingsmanager Bestuursadvies en van 2003 tot 2008 teamleider Onderzoek en Statistiek bij de gemeente Almere.

Dhr. Jouke Posthumus

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2011 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Werkzaam bij gemeente Almere sinds 1 mei 2001. Tot voor kort werkzaam als adviseur Kabinet en Veiligheid (Jouke Posthumus was projectleider bij het Kabinet & Veiligheid, gemeente Almere). Sinds 1april 2018 werkzaam als raadsadviseur.
Aanverwant:2007 - 2011Dhr. Jouke Posthumus, Statenlid, CDA Flevoland, Provincie Flevoland

Dhr. Jaap Meindersma

Functie: DirecteurIn dienst sinds: september 2010 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-directeur Dienst Stadsbeheer, gemeente Almere.

Dhr. David Kok

Functie: GriffieIn dienst sinds: juni 2013 (5 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Dhr. Robert de Boer

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Robert de Boer is manager van het interimbureau, gemeente Almere.

Eerder was Robert de Boer van 2008 tot 2011 manager bedrijfsvoering (programmabureau stad & griffie) bij de gemeente Almere.

Dhr. Battoul Rachak

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2014 (4 jaar, 4 maanden in dienst)

Dhr. Marc van Kooten

Functie: KabinetschefIn dienst sinds: november 2011 (6 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingsmanager Kabinet & Veiligheid, gemeente Almere.