Overheid in Flevoland

Gemeente Almere (Flevoland)

Pagina 1 van 7 (69 resultaten)

Dhr. Richard Wielinga

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2016 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2016 is Richard Wielinga is bestuurslid bij de Vereniging van Gemeentesecretarissen (VGS).

Mevr. Gea Vermeulen

Functie: DirecteurIn dienst sinds: april 2018 (3 jaar, 14 dagen in dienst)
Toelichting: Concerndirecteur 'Stad en Participatie'.

Dhr. Henk-Jan Bodewitz

Functie: DirecteurIn dienst sinds: november 2011 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Henk Jan Bodewitz is concerncontroller en Directeur van de Stafdienst Bestuurszaken, gemeente Almere. 

Van 2008 tot 2010 was Henk-Jan Bodewitz afdelingsmanager Bestuursadvies en van 2003 tot 2008 teamleider Onderzoek en Statistiek bij de gemeente Almere.

Dhr. Marc Wit

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2011 (9 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Hoofd Concern Inkoop en Aanbestedingen.

Van 2003 tot 2011 was Marc Wit teamleider Afdelingsondersteuning.

Dhr. Allet Dopmeijer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2011 (9 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Allet Dopmeijer is programmamanager bij het sociaal domein (gemeente Almere). Van 2008 tot 2011 was Allet Dopmeijer afdelingsmanager DMO.

Dhr. Jaap Meindersma

Functie: DirecteurIn dienst sinds: september 2010 (10 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-directeur Dienst Stadsbeheer, gemeente Almere.

Dhr. Hans Wormer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2014 (7 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, BelastingenToelichting: Hoofd van de afdeling Basisregistratie Personen en Belastingen.

Dhr. Robert de Boer

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2013 (8 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Robert de Boer is manager van het interimbureau, gemeente Almere.

Eerder was Robert de Boer van 2008 tot 2011 manager bedrijfsvoering (programmabureau stad & griffie) bij de gemeente Almere.

Mevr. Annemarieke van der Meij

Functie: Lobbyist / public affairsIn dienst sinds: januari 2008 (13 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Bestuursadviseur Public AffairsWerkzaamheden bij de Overheid:

 
Van 2017 tot 2018 is Annemarieke van der Meij Programmamanager vluchtelingen.

Van 2014 tot 2015 is Annemarieke van der Meij bestuursadviseur en projectmanager regionale samenwerking.

Van 2008 tot 2014
Lobbyist, gemeente Almere.
Telefoon: 036-5484856
Public Affairs. 

Aanverwant:2011Mevr. Annemarieke van der Meij, Statenlid, D66 Flevoland, Provincie Flevoland

> Marktonderzoek in Almere


Toelichting: Voer vandaag een raadpleging of marktonderzoek uit in Almere. Klik rechts op de buttons voor meer informatie.