Overheid in Flevoland

Gemeente Almere (Flevoland)

Pagina 1 van 7 (68 resultaten)

Dhr. Jaap Meindersma

Functie: DirecteurIn dienst sinds: september 2010 (9 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-directeur Dienst Stadsbeheer, gemeente Almere.

Dhr. Hans Wormer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2014 (6 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, BelastingenToelichting: Hoofd van de afdeling Basisregistratie Personen en Belastingen.

Dhr. Robert de Boer

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2013 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Robert de Boer is manager van het interimbureau, gemeente Almere.

Eerder was Robert de Boer van 2008 tot 2011 manager bedrijfsvoering (programmabureau stad & griffie) bij de gemeente Almere.

Mevr. Annemarieke van der Meij

Functie: Lobbyist / public affairsIn dienst sinds: januari 2008 (12 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Bestuursadviseur Public AffairsWerkzaamheden bij de Overheid:

 
Van 2017 tot 2018 is Annemarieke van der Meij Programmamanager vluchtelingen.

Van 2014 tot 2015 is Annemarieke van der Meij bestuursadviseur en projectmanager regionale samenwerking.

Van 2008 tot 2014
Lobbyist, gemeente Almere.
Telefoon: 036-5484856
Public Affairs. 

Aanverwant:2011Mevr. Annemarieke van der Meij, Statenlid, D66 Flevoland, Provincie Flevoland

Dhr. Joop Huijsman

Functie: DirecteurIn dienst sinds: oktober 2011 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-directeur, gemeente Almere.

Mevr. Tanja van Nieuwenhuizen

Functie: DirecteurIn dienst sinds: augustus 2010 (10 jaar, 11 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunctdirecteur Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling (DMO), gemeente Almere.

Dhr. Jouke Posthumus

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2011 (9 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Werkzaam bij gemeente Almere sinds 1 mei 2001. Tot voor kort werkzaam als adviseur Kabinet en Veiligheid (Jouke Posthumus was projectleider bij het Kabinet & Veiligheid, gemeente Almere). Sinds 1april 2018 werkzaam als raadsadviseur.
Aanverwant:2007 - 2011Dhr. Jouke Posthumus, Statenlid, CDA Flevoland, Provincie Flevoland

Dhr. Martijn Rengelink

Functie: DirecteurIn dienst sinds: februari 2009 (11 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf april 2016 is Martijn Rengelink interim-gemeentesecretaris.

Vanaf 2014 is Martijn Rengelink directeur dienst Sociaal Domein. Tevens is Martijn Rengelink  lid van de kerngroep ´Netwerk Directeuren Sociaal Domein´.
      
Van 2012 tot 2015 is Martijn Rengelink interim-directeur bij de afdeling Publiekszaken in de gemeente Almere. Van 2011 tot 2012 is Martijn Rengelink programmamanager Schuldhulpverlening.

Feb2009 - 1 december2012
Martijn Rengelink is adjunct-directeur bij de Dienst Stedelijke Ontwikkeling, gemeente Almere.

Mevr. Gea Vermeulen

Functie: DirecteurIn dienst sinds: april 2018 (2 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Concerndirecteur 'Stad en Participatie'.

Dhr. Jan Dirk Pruim

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2002 (18 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Almere.Werkzaamheden bij de Overheid:
Jan Dirk Pruim is raadsgriffier van de gemeenteraad in Horst aan de Maas. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Almere en de raadscommissies. Jan Dirk Pruim is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.