Overheid in Flevoland

Gemeente Almere (Flevoland)

Pagina 1 van 7 (66 resultaten)

Dhr. Jouke Posthumus

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2011 (7 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jouke Posthumus is projectleider bij het Kabinet & Veiligheid, gemeente Almere.
Aanverwant:2007 - 2011Dhr. Jouke Posthumus, Statenlid, CDA Flevoland, Provincie Flevoland

Dhr. Jaap Meindersma

Functie: DirecteurIn dienst sinds: september 2010 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-directeur Dienst Stadsbeheer, gemeente Almere.

Dhr. Robert de Boer

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Robert de Boer is manager van het interimbureau, gemeente Almere.

Eerder was Robert de Boer van 2008 tot 2011 manager bedrijfsvoering (programmabureau stad & griffie) bij de gemeente Almere.

Dhr. David Kok

Functie: GriffieIn dienst sinds: juni 2013 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Dhr. Marc van Kooten

Functie: KabinetschefIn dienst sinds: november 2011 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingsmanager Kabinet & Veiligheid, gemeente Almere.

Dhr. Battoul Rachak

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2014 (3 jaar, 10 maanden in dienst)

Dhr. Joop Huijsman

Functie: DirecteurIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-directeur, gemeente Almere.

Dhr. Marc Wit

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Hoofd Concern Inkoop en Aanbestedingen.

Van 2003 tot 2011 was Marc Wit teamleider Afdelingsondersteuning.

Dhr. Jan Dirk Pruim

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2002 (16 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Almere.Werkzaamheden bij de Overheid:
Jan Dirk Pruim is raadsgriffier van de gemeenteraad in Horst aan de Maas. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Almere en de raadscommissies. Jan Dirk Pruim is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.


Dhr. Allet Dopmeijer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Allet Dopmeijer is programmamanager bij het sociaal domein (gemeente Almere). Van 2008 tot 2011 was Allet Dopmeijer afdelingsmanager DMO.