Overheid in Flevoland

Gemeente Lelystad (Flevoland)

Pagina 1 van 7 (62 resultaten)

Mevr. Nancy Mosterman

Functie: GriffierIn dienst sinds: september 2013 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Nancy Mosterman is raadsgriffier van de gemeenteraad in Lelystad. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Lelystad en de raadscommissies. Nancy Ijnema is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2014 is Nancy Ijnema-Mosterman voorzitter van de commissie Openbaar Bestuur.

Van 2012 tot 2014 is Nancy Mosterman correspondent 2.0 bij de vereniging van griffiers.
Aanverwant:2010 - 2013Mevr. Nancy Ijnema, Griffier, gemeente Dalfsen

Mevr. Jennifer van de Hee

Functie: GriffieIn dienst sinds: september 2006 (12 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Griffiemedewerker

Dhr. Anton Maris

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2011 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Anton Maris is afdelingshoofd Beheer Openbare Ruimte, gemeente Lelystad.

Anton Maris was eerder afdelingshoofd Advies en Beheer (2006-2011) en afdelingshoofd Wijkbeheer (2000-2006) in de gemeente Lelystad.
Aanverwant:2002 - 2014Dhr. Anton Maris, Raadslid, CDA, gemeente Dronten

Mevr. Marjolein den Boer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2013 (6 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marjolein den Boer is plaatsvervangend afdelingshoofd van de afdeling Concernstaf en teamleider Planning & Control bij de gemeente Lelystad.

Vanaf 2010 is Marjolein Wesselius den Boer teamleider EVO en plaatsvervangend directeur Grondbedrijf.

Mevr. Gemma Kwantes

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: september 2015 (3 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Directiesecretaris / concernadviseur
Raadsadviseur P&C cyclus en ICT

Dhr. Rob van Reijswoud

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2009 (10 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd Werk, Inkomen en Zorg.
Loco-gemeentesecretaris.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2016 is Rob van Reijswoud concerncontroller / hoofd concernstaf / loco-gemeentesecretaris bij degemeente Lelystad. Van 2015 tot 2016 is hij directeur grondbedrijf.
Aanverwant:2014 - heden Dhr. Rob van Reijswoud, Raadslid, VVD, gemeente Enkhuizen

Dhr. Nico van den Bergh

Functie: GemeentesecretarisIn dienst gegaan: februari 2019Uit dienst vanaf: oktober 2019 (8 maanden in dienst geweest)
Toelichting: Waarnemend gemeentesecretaris.

Dhr. Tom Veldhuis

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2012 (7 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Tom Veldhuis is teamleider Wonen, Werken, Ruimte, Stedenbouw, Milieubeleid en Landschap bij de gemeente Lelystad. Van december 2008 tot 2015 is Tom Veldhuis programmamanager Luchthaven.

Mevr. Mira Vendrig

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: februari 2016 (3 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Ideeënmakelaar.

Dhr. Peter Klooster

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2006 (13 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Loco-secretaris.
Directeur Grondbedrijf.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2010 is Peter Klooster directeur Strategie en Ontwikkeling bij de gemeente Lelystad.

2002 - 2010
Directeur OMS-Beheer

2002 - 2006
Sectordirecteur Stadsontwikkeling