Overheid in Flevoland

Gemeente Noordoostpolder (Flevoland)

Pagina 1 van 4 (39 resultaten)

Dhr. Harald Bouman

Functie: BurgemeesterIn dienst sinds: december 2018 (2 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Cultuur, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2019-2022
Burgemeester Harald Bouman heeft in zijn portefeuille: Cultureel erfgoed, Openbare orde en veiligheid, AZC, Algemene, ambtelijke en bestuurlijke aangelegenheden (personeelsbeleid), Gebiedspromotie en het Project: Dienstverlening.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Harald Bouman is lid van de VNG-commissie Ruimte, Wonen en Mobiliteit.

Dhr. Eelke de Vries

Functie: DirecteurIn dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 12 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Eelke de Vries is directeur Ontwikkeling, Realisatie & Beheer in de gemeente Noordoostpolder. Vanaf mei 2013 is Eelke de Vries algemeen directeur en loco-gemeentesecretaris.

Dhr. Iwan Valk

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juni 2009 (9 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Iwan Valk is Directeur Publieksdiensten & Projecten, gemeente Noordoostpolder. Vanaf mei 2013 is Iwan Valk gemeentesecretaris en directeur.

Mevr. Dennie Kattenberg

Functie: GriffieIn dienst sinds: augustus 2005 (13 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier.

Dhr. Robert Wassink

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2010 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Robert Wassink is raadsgriffier van de gemeenteraad in Noordoostpolder.Werkzaamheden bij de Overheid:
Robert Wassink is raadsgriffier van de gemeenteraad in Noordoostpolder. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Noordoostpolder en de raadscommissies. Robert Wassink is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Dhr. Olaf Storms

Functie: ManagerIn dienst sinds: juli 2004 (14 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, VergunningenToelichting: Werkzaam bij de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving.

Dhr. Jan Swart

Functie: RaadslidPolitiek: PU
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: mei 2018 (9 maanden in dienst)

Dhr. Tobias van Dijk

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie / SGP
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Tobias van Dijk (ChristenUnie-SGP) 116 voorkeurstemmen.

Mevr. Denise van Sluijs

Functie: RaadslidPolitiek: SP
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (11 maanden in dienst)

Dhr. Rien van der Velde

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter PvdA
Politiek leider PvdA
Lijsttrekker PvdA (2014)
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 12 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Tot maart 2014 was gemeenteraadslid Rien van der Velde fractievoorzitter van de PvdA in de gemeenteraad van Noordoostpolder.

Rien van der Velde is lijsttrekker voor PvdA - GroenLinks bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014. Hij heeft 755 voorkeurstemmen. Bij de gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart 2010 (gemeente Noordoostpolder) heeft PvdA Noordoostpolder 2.174 stemmen.