Overheid in Flevoland

Gemeente Noordoostpolder (Flevoland)

Pagina 1 van 4 (39 resultaten)

Dhr. Robert Wassink

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2010 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Robert Wassink is raadsgriffier van de gemeenteraad in Noordoostpolder.Werkzaamheden bij de Overheid:
Robert Wassink is raadsgriffier van de gemeenteraad in Noordoostpolder. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Noordoostpolder en de raadscommissies. Robert Wassink is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Dhr. Harald Bouman

Functie: BurgemeesterIn dienst sinds: december 2018 (4 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Cultuur, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2019-2022
Burgemeester Harald Bouman heeft in zijn portefeuille: Cultureel erfgoed, Openbare orde en veiligheid, AZC, Algemene, ambtelijke en bestuurlijke aangelegenheden (personeelsbeleid), Gebiedspromotie en het Project: Dienstverlening.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Harald Bouman is lid van de VNG-commissie Ruimte, Wonen en Mobiliteit.

Dhr. Olaf Storms

Functie: ManagerIn dienst sinds: juli 2004 (14 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, VergunningenToelichting: Werkzaam bij de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving.

Dhr. Iwan Valk

Functie: GemeentesecretarisIn dienst gegaan: mei 2013Uit dienst vanaf: mei 2019 (6 jaar, 15 dagen in dienst geweest)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf mei 2013 is Iwan Valk gemeentesecretaris en directeur. Eerder is Iwan Valk van 2006 tot 2013 Directeur Publieksdiensten & Projecten, gemeente Noordoostpolder. 

Mevr. Dennie Kattenberg

Functie: GriffieIn dienst gegaan: augustus 2005Uit dienst vanaf: juni 2019 (13 jaar, 10 maanden in dienst geweest)
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier.

Dhr. Eelke de Vries

Functie: DirecteurIn dienst sinds: maart 2010 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Loco-gemeentesecretaris.Werkzaamheden bij de Overheid:
Eelke de Vries is directeur Ontwikkeling, Realisatie & Beheer in de gemeente Noordoostpolder. Vanaf mei 2013 is Eelke de Vries algemeen directeur en loco-gemeentesecretaris.

Dhr. Theo Groen

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: november 2017 (1 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Theo Groen was Burgerraadslid.

Dhr. Jos Bus

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: mei 2018 (11 maanden in dienst)

Dhr. Johan Goos

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: maart 2010 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Johan Goos (CDA) 146 voorkeurstemmen.

Mevr. Maayolein Goelema

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: maart 2018 (1 jaar, 27 dagen in dienst)